ingatkan semalam nak berhenti & hari ni dah merdeka, tak payah kerja . . .
tapi lain pulak, hari ni kena sambung kerja :'(
hari ni kena pos statement orang untuk bulan 2 punya, 1 hari aku buat benda ni, habis tangan aku penuh gam, tampal setem kat surat . . .
esok aku kena buat statement bulan 3 pulak & jadual untuk caj air bulan 2 punya, nampaknya esok 1 hari mengadap komputer lah . . .
hari ni ramai betul orang komplen pasal air . . .
maklumlah kerja kat tempat orang yg kononnya 'kaya' (padahal kedekut + cerewet), tak berhenti call office, bagi tahu kenapa air tak ada ? kenapa air yg keluar kotor ? kenapa tekanan air rendah ?
HELLO ! saya ni part-time kerani, bukan kakitangan SAJ ataupon 'kaunter pertanyaan' tentang air . . .
dah korang punya tangki ada problem, nak salahkan kita orang pulak, sabar je lah dengan perangai dia orang ni semua . . .
No comments:
Post a Comment