Saturday, 2 March 2013

sakit hati !!!

sakit betul hati aku ! ! ! 
tak cukup ke selama ni kau sakitkan hati aku ? ? ?
bagi kau benda tu biasa, tapi bagi aku benda tu sebaliknya . . .
AKU DAH MENYAMPAH DENGAN KAU LAH ! ! !
sebab tu lah, aku benci bagi hati aku kat orang lain ! 
sekarang bila aku mula nak sayangkan kau, kau buat aku macam patung yg tidak bernyawa ! ! !
patut lah kau selalu jadi 'hamba' awek kau, bila ada orang nak sayangkan kau, kau buat tak endah, sebab tu balasannya kau jadi 'hamba' kpd orang yg kau sayang, padahal di hati mereka, kau hanya 'orang gaji free' ! ! !
SEDAR LAH DIRI ! ! !
member aku pon sama juga, awal2 plan macam bagus je, nak gi sana gi sini . . .
lepas tu dia juga yg tak pergi, macam2 alasan . . .
memang INDAH dunia ni bila dapat kenal dengan orang macam korang ni ! ! !  

No comments:

Post a Comment