hari ni genap aku sebulan dengan si dia . . .
dah 2x aku couple dengan dia, sekarang ni kali ke-3
lepas ni kalau aku break dengan dia, aku rasa, dah malas aku nak couple dengan dia lagi . . .
setiap kali couple, lepas 2 bulan mesti putus, :/
tapi yg peliknya, dia yg minta couple lepas tu dia jugak yg minta break, bila aku soal 'kenapa nak break ?' dia mesti jawab, 'aku tak boleh anggap kau lebih drpd seorang kawan . .' =,='
sepatutnya aku yg cakap macam tu !
kadang2 aku sendiri pon tak faham dengan perangai dia
yg aku ni pon 1 hal, tiap kali dia ajak aku couple, aku mesti ON je, aku bukan desperate sangat nak kn dia tu, kadang2 aku marah diri aku sendiri, mudah sangat nak couple dengan dia tu, nak kata hensem ? biasa je bagi aku, nak kata aku suka dia ? entah ? aku sendiri tak tahu, tapi kadang2 aku rindu dia giler, sebab dulu sebelum couple aku rapat dengan dia, bila teringat balik kenangan dulu, aku mesti gelak ^_^
tapi aku hope sangat, if aku dengan dia lepas ni betul2 break, aku doakan dia bahagia dengan perempuan yg dia boleh anggap lebih drpd seorang kawan . . .
Tuesday, 26 February 2013
kerja
penat giler hari ni kerja :/
banyak benda nak kena update, kerja dah lah banyak, printer pulak buat hal tadi, rasa macam nak buang je printer tu . . . .
aku klik sekali je untuk print sekeping je, ni tidak
semua benda dia print automatik, menyirapnya aku !
print benda yang sama je, lepas tu tak nak berhenti, selagi kertas tak habis, selagi tu lah print je, bila letak kertas baru, dia sambung print lagi
jawabnya aku tarik keluar tempat kertas tu, biar je printer tu sampai dia senyap sendiri
bila dah senyap masukkan balik, kan dah OK lepas tu
tapi terus terang aku cakap, stress betul lah tadi !
banyak benda nak kena update, kerja dah lah banyak, printer pulak buat hal tadi, rasa macam nak buang je printer tu . . . .
aku klik sekali je untuk print sekeping je, ni tidak
semua benda dia print automatik, menyirapnya aku !
print benda yang sama je, lepas tu tak nak berhenti, selagi kertas tak habis, selagi tu lah print je, bila letak kertas baru, dia sambung print lagi
jawabnya aku tarik keluar tempat kertas tu, biar je printer tu sampai dia senyap sendiri
bila dah senyap masukkan balik, kan dah OK lepas tu
tapi terus terang aku cakap, stress betul lah tadi !
Monday, 25 February 2013
I'm back !
setelah sekian lama tak update blog, hari ni lah ada masa free sikit
penat betul badan ni, 1 hari kerja belum dapat rehat lagi :'(
sampai sekarang aku still tak percaya dengan kerja aku sekarang ni,
aku sekarang kerja part-time kerani, kena buat UBS (user business system)
macam nak bertemu mata aku, hari2 mengadap komputer dengan nombor2
aku memang lah amik perakaunan kat sekolah tapi selalu fail, =P
bila aku dapat tahu kena buat benda tu, separuh giler aku dibuatnya
nasib baik ada orang nak ajar aku, cara nak gunakan sistem tersebut, kalau tak dah menangis tak berirama lah aku ni :'(
seandainya cikgu akaun aku tahu (Pn. Hariah) yang kerja aku macam tu, mesti dia ketawakan aku giler2, kalau tak pun dia mesti cakap "tu lah, sape suruh tak belajar betul2, kan dah kena buat akaun kat luar, hahaha3x ^_^ ", memang bengang tahap gaban lah aku dibuatnya
tapi sebenarnya, sistem tu tak lah susah sangat, kalau dah faham cara nak gunakannya, sekejap je dah boleh buat sendiri
esok kena kerja, juling lah mata aku ni lama2 mengadap benda tu
penat betul badan ni, 1 hari kerja belum dapat rehat lagi :'(
sampai sekarang aku still tak percaya dengan kerja aku sekarang ni,
aku sekarang kerja part-time kerani, kena buat UBS (user business system)
macam nak bertemu mata aku, hari2 mengadap komputer dengan nombor2
aku memang lah amik perakaunan kat sekolah tapi selalu fail, =P
bila aku dapat tahu kena buat benda tu, separuh giler aku dibuatnya
nasib baik ada orang nak ajar aku, cara nak gunakan sistem tersebut, kalau tak dah menangis tak berirama lah aku ni :'(
seandainya cikgu akaun aku tahu (Pn. Hariah) yang kerja aku macam tu, mesti dia ketawakan aku giler2, kalau tak pun dia mesti cakap "tu lah, sape suruh tak belajar betul2, kan dah kena buat akaun kat luar, hahaha3x ^_^ ", memang bengang tahap gaban lah aku dibuatnya
tapi sebenarnya, sistem tu tak lah susah sangat, kalau dah faham cara nak gunakannya, sekejap je dah boleh buat sendiri
esok kena kerja, juling lah mata aku ni lama2 mengadap benda tu
Subscribe to:
Posts (Atom)