Tuesday, 26 February 2013

kerja

penat giler hari ni kerja :/
banyak benda nak kena update, kerja dah lah banyak, printer pulak buat hal tadi, rasa macam nak buang je printer tu . . . .
aku klik sekali je untuk print sekeping je, ni tidak
semua benda dia print automatik, menyirapnya aku !
print benda yang sama je, lepas tu tak nak berhenti, selagi kertas tak habis, selagi tu lah print je, bila letak kertas baru, dia sambung print lagi
jawabnya aku tarik keluar tempat kertas tu, biar je printer tu sampai dia senyap sendiri
bila dah senyap masukkan balik, kan dah OK lepas tu
tapi terus terang aku cakap, stress betul lah tadi ! 

No comments:

Post a Comment