Tuesday, 26 February 2013

si dia ???

hari ni genap aku sebulan dengan si dia . . .
dah 2x aku couple dengan dia, sekarang ni kali ke-3
lepas ni kalau aku break dengan dia, aku rasa, dah malas aku nak couple dengan dia lagi . . .
setiap kali couple, lepas 2 bulan mesti putus, :/

tapi yg peliknya, dia yg minta couple lepas tu dia jugak yg minta break, bila aku soal 'kenapa nak break ?' dia mesti jawab, 'aku tak boleh anggap kau lebih drpd seorang kawan . .' =,='

sepatutnya aku yg cakap macam tu !
kadang2 aku sendiri pon tak faham dengan perangai dia
yg aku ni pon 1 hal, tiap kali dia ajak aku couple, aku mesti ON je, aku bukan desperate sangat nak kn dia tu, kadang2 aku marah diri aku sendiri, mudah sangat nak couple dengan dia tu, nak kata hensem ? biasa je bagi aku, nak kata aku suka dia ? entah ? aku sendiri tak tahu, tapi kadang2 aku rindu dia giler, sebab dulu sebelum couple aku rapat dengan dia, bila teringat balik kenangan dulu, aku mesti gelak ^_^
tapi aku hope sangat, if aku dengan dia lepas ni betul2 break, aku doakan dia bahagia dengan perempuan yg dia boleh anggap lebih drpd seorang kawan . . .

No comments:

Post a Comment