petang tadi, aku, abang & mak aku keluar nak uruskan lesen aku, aku nak amik lesen motor & kereta tapi mak tak bagi melainkan bapak aku bagi :'(
nasib baik mak aku tanya bapak aku & dia bagi, haha3x ^_^ esok dah boleh start belajar
lepas settle benda tu, abang aku nak jumpa kawan dia kat McD, alang2 dah sampai McD & kawan abang aku dah balik, mak aku saje sindir abang aku, "duduk je ke dalam kereta, ingatkan ada orang nak belanja tadi" - mak aku cakap =P
abang aku terus matikan enjin kereta, ajak aku & mak aku masuk dalam, habis duit abang aku, dah ada orang nak belanja, bila lagi nak merasa duit orang, hehe3x
kesian abang aku plus padan muka dia !
selalu marah aku je kan, hari ni aku kerjakan duit dia, haha3x (zalimnya aku =P )
balasan untuk dia !
Monday, 31 December 2012
Friday, 28 December 2012
kerinduan & kenangan
rindu kat kawan2 semua, lebih2 lagi masa form 4 (2011)
kita orang punya nama group 'Educated Family' dalam group ni ada ramai, tapi yg paling happening - miera, hafiz, sakinah, dayah, kuan, zhelius, faizah, afiq, & termasuklah aku sekali, (aku paling terejal dalam group ni, hehe3x )
kita orang sebaya, cuma kelas je berbeza tapi kita orang tetap rapat ^_^
cikgu2 banyak tegur group ni, kononnya kita orang duduk rapat2 antara lelaki & perempuan, tak jaga batas pergaulan lah & sewaktu dengannya tapi kita orang peduli apa orang lain nak cakap apa, selagi kita orang tahu halal & haram & yg paling penting kita orang enjoy ! tapi sekarang kita orang dah berpisah start 2012 - miera, hafiz, dayah, & zhelius tukar sekolah (nasib2) tapi kita orang still contact 1 sama lain =P
sepanjang 2011 aktiviti group kita orang :
rindu & sayang kau orang semua !
kita orang punya nama group 'Educated Family' dalam group ni ada ramai, tapi yg paling happening - miera, hafiz, sakinah, dayah, kuan, zhelius, faizah, afiq, & termasuklah aku sekali, (aku paling terejal dalam group ni, hehe3x )
kita orang sebaya, cuma kelas je berbeza tapi kita orang tetap rapat ^_^
cikgu2 banyak tegur group ni, kononnya kita orang duduk rapat2 antara lelaki & perempuan, tak jaga batas pergaulan lah & sewaktu dengannya tapi kita orang peduli apa orang lain nak cakap apa, selagi kita orang tahu halal & haram & yg paling penting kita orang enjoy ! tapi sekarang kita orang dah berpisah start 2012 - miera, hafiz, dayah, & zhelius tukar sekolah (nasib2) tapi kita orang still contact 1 sama lain =P
sepanjang 2011 aktiviti group kita orang :
- pergi panjat gunung lambak
- lepak sama2
- karaoke & tengok wayang lepas sekolah
- buli antara 1 sama lain - aku, dayah, miera & sakinah
- kena marah dengan cikgu
- kaunseling ramai2 (pengetua pun join sekali, hehe3x )
- masuk pertandingan karaoke kat sekolah - kuan & zhelius
- masuk kawad kaki masa hari sukan -aku, kuan, afiq, hafiz, sakinah & miera
- ponteng kelas / tidur subject math - aku, sakinah, hafiz & dayah
- ada lagi tapi tak ingat, dah banyak sangat xD
rindu & sayang kau orang semua !
Subscribe to:
Posts (Atom)