Friday, 28 December 2012

kerinduan & kenangan

rindu kat kawan2 semua, lebih2 lagi masa form 4 (2011)
kita orang punya nama group 'Educated Family'  dalam group ni ada ramai, tapi yg paling happening - miera, hafiz, sakinah, dayah, kuan, zhelius, faizah, afiq, & termasuklah aku sekali, (aku paling terejal dalam group ni, hehe3x )
kita orang sebaya, cuma kelas je berbeza tapi kita orang tetap rapat ^_^
cikgu2 banyak tegur group ni, kononnya kita orang duduk rapat2 antara lelaki & perempuan, tak jaga batas pergaulan lah & sewaktu dengannya tapi kita orang peduli apa orang lain nak cakap apa, selagi kita orang tahu halal & haram & yg paling penting kita orang enjoy ! tapi sekarang kita orang dah berpisah start 2012 - miera, hafiz, dayah, & zhelius tukar sekolah (nasib2) tapi kita orang still contact 1 sama lain =P


sepanjang 2011 aktiviti group kita orang :
  • pergi panjat gunung lambak
  • lepak sama2
  • karaoke & tengok wayang lepas sekolah
  • buli antara 1 sama lain - aku, dayah, miera & sakinah
  • kena marah dengan cikgu
  • kaunseling ramai2 (pengetua pun join sekali, hehe3x )
  • masuk pertandingan karaoke kat sekolah - kuan & zhelius
  • masuk kawad kaki masa hari sukan -aku, kuan, afiq, hafiz, sakinah & miera
  • ponteng kelas / tidur subject math - aku, sakinah, hafiz & dayah
  • ada lagi tapi tak ingat, dah banyak sangat xD 
walaupun ada yg positif & negatif, kita orang tetap happy sepanjang tahun ^_^
rindu & sayang kau orang semua !

No comments:

Post a Comment