petang tadi, aku, abang & mak aku keluar nak uruskan lesen aku, aku nak amik lesen motor & kereta tapi mak tak bagi melainkan bapak aku bagi :'(
nasib baik mak aku tanya bapak aku & dia bagi, haha3x ^_^ esok dah boleh start belajar
lepas settle benda tu, abang aku nak jumpa kawan dia kat McD, alang2 dah sampai McD & kawan abang aku dah balik, mak aku saje sindir abang aku, "duduk je ke dalam kereta, ingatkan ada orang nak belanja tadi" - mak aku cakap =P
abang aku terus matikan enjin kereta, ajak aku & mak aku masuk dalam, habis duit abang aku, dah ada orang nak belanja, bila lagi nak merasa duit orang, hehe3x
kesian abang aku plus padan muka dia !
selalu marah aku je kan, hari ni aku kerjakan duit dia, haha3x (zalimnya aku =P )
balasan untuk dia !
No comments:
Post a Comment