Monday, 25 February 2013

I'm back !

setelah sekian lama tak update blog, hari ni lah ada masa free sikit
penat betul badan ni, 1 hari kerja belum dapat rehat lagi :'(
sampai sekarang aku still tak percaya dengan kerja aku sekarang ni,
aku sekarang kerja part-time kerani, kena buat UBS (user business system)
macam nak bertemu mata aku, hari2 mengadap komputer dengan nombor2
aku memang lah amik perakaunan kat sekolah tapi selalu fail, =P
bila aku dapat tahu kena buat benda tu, separuh giler aku dibuatnya
nasib baik ada orang nak ajar aku, cara nak gunakan sistem tersebut, kalau tak dah menangis tak berirama lah aku ni :'(
seandainya cikgu akaun aku tahu (Pn. Hariah) yang kerja aku macam tu, mesti dia ketawakan aku giler2, kalau tak pun dia mesti cakap "tu lah, sape suruh tak belajar betul2, kan dah kena buat akaun kat luar, hahaha3x ^_^ ", memang bengang tahap gaban lah aku dibuatnya
tapi sebenarnya, sistem tu tak lah susah sangat, kalau dah faham cara nak gunakannya, sekejap je dah boleh buat sendiri
esok kena kerja, juling lah mata aku ni lama2 mengadap benda tu

No comments:

Post a Comment