hari ni keputusan SPM 2012 diumukan
aku tak sangka aku mendapat 5A 3B 1C
syukur alhamdulillah, aku ucapkan terima kasih kepada cikgu2 yg sudah susah payah mengajar aku selama ni dan kawan2 yg banyak membantu . . . 'TERIMA KASIH YOU ALL SEMUA!'
tapi disebalik kegembiraan ini, ada kawan aku mendapat keputusan tidak begitu baik
aku turut sedih tapi dia menganggap aku seperti mentertawakan keputusan dia
aku sebenarnya nak dia happy jugak dgn keputusan aku tapi dia cakap kat aku 'aku tahu lah kau berjaya, tak payah lah nak kacau aku yg loser ni, please lah demi Allah, jangan kacau aku . . .'
apa dosa ke bila aku mendapat keputusan sebegini ? salah aku ke keputusan dia tak sama dgn aku ? aku kalau boleh nak berjaya sama2, masuk U pun sama2 tapi kenapa dia sanggup buat aku macam ni ? aku tahu dia tengah sedih tapi janganlah sampai keluar kata2 macam tu sekali, aku terasa giler dgn ayat dia tu, aku harap dia tabah & tak akan berputus asa, 'gagal sekali tak bermakna gagal selamanya . . .'
terus terang lah 'KAWAN', aku sayang kau sekarang dan selamanya <3
No comments:
Post a Comment